בס״ד
איזה כייף! אני שמחה להעניק לך את:
ארבעת הסודות
שתעשיית הדיאטות
לא רוצה שתדעי!!
ואת מאד רוצה לדעת...
רוצה לזרום בכייף וקלילות
בלי לחיות בדיאטות?
להגשים את החלום ולשמור עליו לתמיד?
הזיני את פרטייך והמדריך אצלך מיידית!
עוד לא הכרנו?
נעים מאד! אני אסנת נדב, מנטורית וקאוצ'רית לתזונה, הרזיה ואורח חיים בריא.
מנהלת צוות של עשרות מאמנות ומאמנים הפזורים ברחבי הארץ ומכשירה מאמנים בקורסים.
לצערי בעלת עבר עשיר של דיאטות, ב- 20 השנים האחרונות עם תזונה בריאה.
אבל לא אקח את הקרדיט לעצמי – התוכנית מגיעה בבסיסה מגדולי הרופאים והתזונאים בארה״ב, ורק כשנחשפתי אליה בס״ד הבנתי הכל.
ירדתי ללא ניתוח למעלה מ-30 ק״ג, בכייף, בשובע, עם אנרגיה אחרת לגמרי, ובנוסף התפטרתי ממיגרנות קשות מאד ב״ה.
בהמשך למדתי כמה שנים והוספתי את החלק המנטלי והרגשי, כדי לתת לכל אחת את כל הכלים הדרושים לשחרור גם מאכילה רגשית, מתוך הנאה מאכילה, בשליטה וללא מוטרדות וייסורי מצפון.
אני מרגישה שליחות חיים למנוע מאנשים את הסבל המיותר שעברתי, והרס של חילוף החומרים ומסת השריר, ומה שיותר מהר לעשות שינוי נכון ואמיתי – אחת ולתמיד בע״ה.
זה גם המוטו בארגון שהקמנו – ״סלים פיט״, ירידה אמיתית לטווח הרחוק בס״ד, ושגרה נוחה של אורח חיים בריא שלא תרצו להפסיק.
אלפי לקוחות שלנו כבר שיפרו בריאות ב״ה, התפטרו מעודף המשקל והשלכותיו: חוסר אנרגיה, מיגרנות, אלרגיות, מנעו או איזנו סכרת, כולסטרול, יתר לח״ד, שומנים בדם ועוד….
אנחנו רוצים רק סיפורי הצלחה והתוצאות ב״ה מדברות בעד עצמן…
מה מספרות נשים שעשו תהליך אצלי?
מלכי מספרת:
"באמצע תהליך דיאטה אצל דיאטנית נתקעתי, ולא הצלחתי לרדת יותר. הגעתי לאסנת ופשוט התחלתי לרדת, ק"ג או יותר כל שבוע! הייתי שבעה כל הזמן, ולא היה קשה!! ירדתי 20 ק"ג! הגעתי למידה 36! XS!! ואני שומרת על זה כבר 8 שנים!! "
אסתי מספרת:
"ירדתי 25 ק"ג ב-8 חודשים! אני מרגישה שנכנסתי לדרך, זה לא דיאטה!! אני מרגישה שהגוף שלי מלא בכל מה שהוא צריך ואני פשוט לא צריכה נשנושים!"
נחמה מספרת:
"הגעתי לאסנת מ"סליםפיט" מיואשת, אבל כנראה שגם לפסימיים זה עובד! ירדתי יותר מ-25 ק"ג! וכששואלים אותי איך הצלחתי, מתפלאים לשמוע שזה לא היה קשה בכלל! גם הבן שלי ירד 11 ק"ג ושומר על זה!"
בתיה מספרת:
"ירדתי ב"ה בחצי שנה כ-15 ק"ג! שזה משקל נמוך ב-3 ק"ג ממשקל היעד שהצבתי לעצמי...
קבלתי אצלך את ההרגלים והם נשארו לי לגמרי!!
גם אחרי שנים וכמה הריונות לא עליתי ב"ה! "
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר